Αν δεν έχετε λογαριασμό ή δεν επιθυμείτε να συνδεθείτε για να παρακολουθήσετε την παραγγελία σας, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:
- Ανοίξτε το Email Επιβεβαίωσης Παραγγελίας: Μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, θα λάβετε ένα email επιβεβαίωσης από το κατάστημα. Αυτό το email περιλαμβάνει τον αριθμό παραγγελίας και μια σύνδεση για την παρακολούθηση της παραγγελίας σας.
- Κάντε Κλικ στο Σύνδεσμο Παρακολούθησης: Στο email επιβεβαίωσης, θα βρείτε έναν σύνδεσμο που οδηγεί απευθείας στη σελίδα παρακολούθησης παραγγελίας. Κάντε κλικ στον σύνδεσμο για να ανοίξετε τη σελίδα.
- Εισαγωγή Αριθμού Παραγγελίας και Email: Αν δεν υπάρχει άμεσος σύνδεσμος στο email, μπορείτε να επισκεφθείτε τον ιστότοπο του καταστήματος και να βρείτε την επιλογή “Παρακολούθηση Παραγγελίας”. Συνήθως, θα σας ζητηθεί να εισάγετε τον αριθμό παραγγελίας και το email που χρησιμοποιήσατε κατά την παραγγελία.
- Προβολή Λεπτομερειών Παραγγελίας: Μετά την εισαγωγή των απαιτούμενων στοιχείων, θα μεταφερθείτε στη σελίδα παρακολούθησης παραγγελίας όπου μπορείτε να δείτε την τρέχουσα κατάσταση της παραγγελίας σας, όπως “Σε επεξεργασία”, “Αποστολή”, “Ολοκληρώθηκε” κ.λπ.
- Αριθμός Παρακολούθησης Αποστολής: Αν η παραγγελία σας έχει αποσταλεί, θα δείτε έναν αριθμό παρακολούθησης. Κάντε κλικ στον αριθμό ή αντιγράψτε τον και επικολλήστε τον στον ιστότοπο της εταιρείας ταχυμεταφορών για να δείτε την τρέχουσα τοποθεσία και την εκτιμώμενη ημερομηνία παράδοσης της παραγγελίας σας.
Επικοινωνία με την Εξυπηρέτηση Πελατών:
Αν αντιμετωπίσετε οποιοδήποτε πρόβλημα ή δεν μπορείτε να βρείτε τις πληροφορίες παρακολούθησης,
επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών του καταστήματος για βοήθεια στο +302441022203 Εσ. : 1 ή εναλλακτικά στο [email protected].